+46 (‭0)70-950 00 50‬
ELEVER BERÄTTAR

Med hela världen som dj-bås

Våra utexaminerade elever arbetar i hela världen. Här nedan följer ett axplock av de
gamla elever som berättar om vad de gör nu.

Vicktor Larsson
Grundkurs Göteborg

Kursen var grym! Både lärare och rektor anpassar sig efter alla samtidigt som det sätts både krav och förväntningar! Jag hade 2 riktiga roliga veckor som vände mitt liv upp och ner efter mycket hårt jobb! En enda stor familj, något som jag sent kommer glömma! Gott e de!

Jasmina Mujcinovic
Produktionskurs på Ibiza

Jag lärde mig grunderna i hur man producerar egen musik på Svenska DJ-Skolans produktionskurs och en helt ny värld öppnade sig framför mina ögon (och öron..). Det gjorde ju inte saken sämre att kursen befann sig i Housens-Mecka Ibiza samtidigt, vilket gjorde att inspirationen flödade. På kursen fann vi ju också varandra jag och Emmy, så utan kursen på Ibiza hade Tjuva aldrig hänt. Så vi har Svenska DJ-Skolan och lärarteamet ´Those random Boys´ att tacka för mycket!!

Oscar Virtanen

Jag har spelat mycket under året som gått, och kursen gav mig helt otroligt mycket, och jag är för evigt tacksam. Dj-kursen i sig var sinnessjukt rolig och man fick direkt lära sig att skratta åt sina misstag och samtidigt ta lärdom av dem direkt. Teorin täcker allt man behöver veta som dj ,vilken typ av DJ man än vill bli.

Att få åka ner till en stad där musiken är det bästa folk vet, där alla dansar dygnet runt av glädje för den goa stämning som är! Det är bara fantastiskt att se! Man kan inte tro sina ögon förrän man själv ser det, det är dj’s överallt vart du en går och det är bara en av alla saker som är helt makalöst med denna magiska staden Ibiza!

Nattlivet är helt obeskrivligt, klubbarna är lyxiga, fräscha, stora artister varje kväll, helt enkelt vart du än väljer att göra på kvällen så finns det alltid bra alternativ! Jag själv fick uppleva artister som : Axwell V Ingrosso, Alesso, John Dahlbäck, Sick individuals, Luciano, Steve Aoki, R3hab, benny Benassi, Skrillex, Carl Cox och även Will Sparks. Jag har Svenska Dj skolan att tacka för ett fantastiskt år! Jag har träffat så många underbara människor, och främst har jag fått göra det jag ville göra, ha jävligt roligt!! FAMILY 10 forever!

Emmy Altemyr

Jag är fortfarande lika övertygad om att jag har världens bästa jobb. Och till er som säger att man inte kan lära sig att dj:a på 2 veckor. Nej det kan man inte, man blir aldrig fullärd men det jag lärde mig på dem två veckorna skulle tagit mig MINST två år att lära mig själv. Jag är än idag så otroligt glad att jag anmälde mig och att ha gått Svenska DJ-Skolan är ett utav de bästa valen jag gjort i mitt liv.

Robin Larsson

Bästa jag någonsin gjort, spelade på trädgårn & det kan vara det roligaste jag gjort på länge. Oslagbart skönt gäng, underbara lärare & fantastisk kurs där jag lärde mig bli DJ men samtidigt lärde mig att lära ut grunderna. Svårslaget.

Öyvind Hammeren

Veldig bra opplegg, kanskje litt flere pioneer sett på så mange elever. Men sikkert mere smidig i dag en det var da:)

Johan Svantesson

Tyckte att kursen var väldigt givande och med hjälp av professionella lärare lyckades man med stenhård träning lära sig grunderna som DJ! En kurs jag kommer komma ihåg hela livet och som jag garanterat kommer tipsa om till mina vänner. Mvh Dj Johan aka Linda

Kursen va väldigt lärorikt och rolig. Lätt en utav det bästa jag har gjort, idag har jag fått uppleva många roliga spelningar och det kan jag inte mer än tacka Svenska DJ-Skolan för!

Det bästa jag någonsin gjort!

Otroligt roligt och lärorikt. Härlig sammanhållning med klassen och man får alltid höra spännande och konstiga historier om tidigare elever och lärare. Vissa saker man tagit för givet börjar man uppskatta efter kursen. Magaluf kursen är något man gör igen i alla fall!

Jag tyckte att Svenska DJ-Skolans kurser var det bästa jag gjort! Det finns så väldigt bra lärare och så mycket goa elever. Jag har utan tvekan gjort vänner för livet!

Andreas Alhede

Att lära sig DJ'a kan låta som en enkel grej att lära sig, men faktum är att det är svårare än att bara trycka på play.

Att förbereda en spelning kräver tid och koncentration. Under min utbildning lärde jag mig massor. Olika typer av övergångar och effekter, publik och musiikhistoria. Men framför allt, lärde jag mig att musiken var (är) mitt största intresse idag.

Jag rekommenderar Svenska DJ-Skolan, från hjärtat. Ett mycket bra bemötande från kursledare, såsom elever. Att dela samma passion i en grupp är hur grymt som helst!