DJ-UTBILDNING FÖR ALLA NIVÅER

Svenska DJ-skolan erbjuder den mest kompletta DJ-utbildningen med flera av Sveriges bästa och mest kompetenta DJ’s som instruktörer. Att arbeta som DJ är utmanande, inspirerande och inte minst glädjegivande!

Boka din kurs här

SVENSKA DJ-SKOLAN

Vi står redo för att dela med oss av vår kunskap och erfarenhet och ser fram emot att vara med på din resa mot att bli en kompetent DJ. Våra kurser kräver inga förkunskaper!

• Ungdomskurs

Utbildningen som riktar sig till de yngre som drömmer om att bli DJ. Man kan delta t.o.m året man fyller 12 år.

• Grundkurs

Under denna kurs kommer du att lära dig alla grunderna du behöver för att börja din resa mot att bli en riktigt duktig DJ.

• Privatkurs

En grundkurs på bara 3 dagar där du själv bestämmer vilka tider samt dagar som passar dig bäst, både helger och vardagar är tillgängliga.

• DJ Advanced

DJ Advanced är kursen för dig som redan kan grunderna och vill lära dig mer avancerade mixtekniker som imponera på både krögare, gäster och andra DJs.