Ibiza

UTBILDA DIG MED SVENSKA DJ-SKOLAN PÅ IBIZA

Ibiza kallas ofta för klubbmusikens huvudstad och är en ö som bara måste besökas om man älskar house, klubbmusik och feta nattklubbar. Så vad kan passa bättre än att lära sig DJ-yrket mitt i Ibizas klubbliv?

Här bor elever och lärare tillsammans i en stor villa. Perfekt om man vill ha tillgång till läraren för hjälp och frågor efter dagens lektioner i kvällssolen.

Studiebesök varvas med ett dopp i poolen och många långa härliga kvällar med musik, nya vänner och massvis med nya upplevelser.

Vår DJ kurs passar alla oavsett om du är nybörjare eller kunnig.

Du väjer mellan grundkurs eller avancerad kurs när du bokar.

Våra lärare har många år bakom sig av erfarenheter som både DJs och producenter och har jobbat med flera av musikvärldens stora namn.

MÖJLIGHET TILL DELBETALNING

Vi samarbetar med Svea ekonomi som gör det möjligt att delbetala sin kursavgift upp till 24 månader. Väljer du en avbetalningsplan på 12 månader är det dessutom helt räntefritt.